man‎Jan Gerritse‏‎, zoon van Gerrit Wouterse en Willemtgen Janse‏.
Geboren ‎1670, overleden ‎voor 1732‎, leeftijd maximaal 62 jaar

Ondertrouwd ‎31 jul 1698 Leusden.
Gehuwd ‎14 aug 1698 Hamersveld, leeftijd 27 of 28 jaar (maximaal 34 jaar gehuwd) met:

womanMaetgen Aelbertse van Voscuijlen‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 23 jaar, dochter van Aelbert Thonisz van Voscuijlen en Geertgen Hendriks van Hardevelt‏.
Geboren ‎± 1675
Woudenberg, H.M. van; Voskuilen, een buurtschap onder Woudenberg en Leusden (Genealogieën), blz.86.

Jan Gerritsz, jongeman, wonende te Leusbroek, met zijn behoudvader Reijer Willemsz en moeder Willemtje Jans, en Maetgen Aelberts van Voscuijlen, jongedochter, wonende te Leusbroek, met haar vader Aelbert Thonisz van Voscuijl.
Bron: Eemlandse Klappers deel 4 pagina 29

Kind:

manToon Janse Swart‏
Geboren Leusbroek, gedoopt ‎5 jul 1705 Hamersveld DTB pag. 37 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: avia infantis), overleden ‎voor 1753‎, leeftijd ongeveer 48 jaar