man‎Peeter Peterse van Fulpen‏‎
Ook bekend als: Peeter Peeterse van Vulpen, geboren ‎voor 1690, overleden ‎voor 1720‎. Woonplaats: Soest

Gehuwd ‎13 okt 1711 Soest, leeftijd minimaal 21 jaar DTB pag. 126 (maximaal 9 jaar gehuwd) met:

womanEngeltie Peterse van den Berg‏, leeftijd bij huwelijk minimaal 21 jaar, dochter van Peeter Jansen en Neeltie Andriese‏.
Ook bekend als: Engeltie Peeters van den Bergh, geboren ‎voor 1690, ‎1e huwelijk met: Peeter Peterse van Fulpen, 2e huwelijk met: Cnelis Barten de Langh
Engeltie, dochter van Peeter Jansen en Neeltie Andrise, is op 13 oktober 1721 getuige bij de doop van Wilmijntje Schipper, aghter den Bergh.
Bron: Eemlandse Klappers deel 13 pagina 104

Peeter Peeterse van Vulpen en Engeltie Peeters van den Bergh
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 98

man‎Peeter van Fulpen‏‎