woman‎Engeltie Peterse van den Berg‏‎, dochter van Peeter Jansen en Neeltie Andriese‏.
Ook bekend als: Engeltie Peeters van den Bergh, geboren ‎voor 1690
Engeltie, dochter van Peeter Jansen en Neeltie Andrise, is op 13 oktober 1721 getuige bij de doop van Wilmijntje Schipper, aghter den Bergh.
Bron: Eemlandse Klappers deel 13 pagina 104

Gehuwd ‎13 okt 1711 Soest, leeftijd minimaal 21 jaar DTB pag. 126 (maximaal 9 jaar gehuwd) met:

manPeeter Peterse van Fulpen‏, leeftijd bij huwelijk minimaal 21 jaar
Ook bekend als: Peeter Peeterse van Vulpen, geboren ‎voor 1690, overleden ‎voor 1720‎. Woonplaats: Soest

Peeter Peeterse van Vulpen en Engeltie Peeters van den Bergh
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 98

man‎Peeter van Fulpen‏‎
Geboren Soest Montibus, gedoopt ‎20 mrt 1712 Soest DTB pag. 96 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Neeltie Dirk)

man‎Arisie van Fulpen‏‎
Geboren Soest ex Montibus, gedoopt ‎16 mrt 1713 Soest (religie: Rooms Katholiek) 1) (doopgetuige: Maritie Aeltie Baudewijn)

womanNeeltje Petersen van Fulpen‏
Geboren Soest Montibus, gedoopt ‎28 aug 1714 Soest DTB pag. 6 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Neeltie Andries)

2e huwelijk

Ondertrouwd ‎17 nov 1719 Amersfoort.
Gehuwd ‎1 dec 1719 Amersfoort, leeftijd minimaal 29 jaar met:

Cornelis Bartsen de Langh, jongeman, wonende in de vrijheid van Amersfoort, geassisteerd door zijn moeder Willemtje Teunis van 't Geijn, weduwe van Bart Rutten de Langh, en Engeltje Peters van den Bergh, weduwe van Peter van Vulpen, wonende in de vrijheid van Amersfoort, geassisteerd door haar moeder Neeltje Andries, laast weduwe van Jan Willemsz van Rijn (Eemlandse Klappers deel 26 pagina 184)

man‎Bart de Langh‏‎
Geboren Montibus, gedoopt ‎11 dec 1720 Soest DTB pag. 40 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Aeltie, dochter van Teunis Teunisse en Seijmetie Hendrik)

man‎Peeter de Langh‏‎
Gedoopt ‎27 jul 1725 Soest DTB pag. 75 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Marigie Dirks en Gerrigie Teunis)

man‎Hendrik de Langh‏‎

1) bron: Van Zoys tot Soest. Tijdschrift van de Historische Vereniging Soest/Soesterberg, extra tekst: 7e jrg nummer 3 blz. 18