woman‎Jkvr. Machteld Sophie HenriĆ«tte barones Taets van Amerongen van Renswoude‏‎
Geboren ‎9 apr 1922 Amerongen "de Lindenhof"1), overleden ‎14 dec 2001 Baarn (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 79 jaar

Gehuwd ‎6 okt 1943 Zeist, leeftijd 21 jaar 1) (58 jaar gehuwd) met:

manMr. Jan Herman Odo Insinger‏, leeftijd bij huwelijk 25 jaar, zoon van Edmond Herman Deodatus Insinger en Alexandra Wilhelmina Emma Caroline Maria barones von Uslar-Gleichen‏.
Geboren ‎27 jul 1918 Baarn akte 117, overleden ‎16 okt 2008 Baarn huize "Pijnenburg" (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 90 jaar, begraven Lage Vuursche (bekijk grafsteen)
Beluister zijn levensverhaal bij 'Mondelinge geschiedenis' door hier te klikken.

Kind:

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER

1) bron: CBG - Centrum voor familiegeschiedenis, extra tekst: Familieadvertenties