woman‎Johanna Martha Zimmermann‏‎, dochter van Othon Louis Zimmermann en Johanna Louise Marie Schlömer‏.
Geboren ‎± 1927, overleden ‎13 apr 2001 Soest‎, leeftijd ongeveer 74 jaar, begraven Soest op de Algemene Begraafplaats aan de Veldweg. Woonplaatsen: Oranjelaan 9 Soest (‎feb 1951) ondertrouw 1), Doetinchem (‎apr 1951) na huwelijk 2), Ossendamweg 21 Soest (‎aug 1960) 3)

Gehuwd ‎apr 1951 Soest, leeftijd ongeveer 24 jaar (49 of 50 jaar gehuwd) met:

manEgbertus Sijbolt Raatjes‏, leeftijd bij huwelijk 25 jaar
Geboren ‎18 jun 1925 Wedde, overleden ‎9 aug 2014 Weert (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 89 jaar, begraven ‎15 aug 2014 Weert. Beroepen: kantoorbediende (‎1951 Wisch), directeur van TBS (Soest). Woonplaatsen: Wisch (‎feb 1951) ondertrouw 1), Doetinchem (‎apr 1951) na huwelijk 2), Ossendamweg 21 Soest (‎aug 1960) 3), ‎1e huwelijk met: Johanna Martha Zimmermann, 2e huwelijk met: Josephina Maria Antonia Gerardina Gertruda Hendrika Moons
Beluister zijn levensverhaal bij 'Mondelinge geschiedenis' door hier te klikken.
Ridder in de Orde van Gregorius de Grote
Lid in de Orde van Oranje Nassau
Legmedaille van Verdiensten D en B, alsook de Rozet van de Gouden Handen en Diamant
Ereburger van de Gemeente Weert, begiftigd met de Erepenning
Officier in de Orde van de Rode Leeuw van de beide Limburgen
Beschermheer Schuttersbond EMM
Leenheer en beschermer van het Stadsgilde St. Catharina Weert
Erebegunstiger Schutterij Swartbroek
Vriend van het Onze Lieve Vrouwe Gilde Aarle-Rixtel
Beschermheerschap Harmonie van het Heilig Hart Altweerderheide
Beschermheerschap van het Solistenconcours van de muziekcorpsen van de Gemeente Weert
Oorkonde van Erkentelijkheid van de Koninklijke Beiaardschool inzake zijn bijdrage aan de beiaardcultuur te Mechelen, België

Hij was lid van de Binnenlandse Strijdkrachten bij de Bevrijding van Soest aan het einde van de Tweede Wereldoorlog.
Hij heeft toen zijn latere echtgenote ontmoet.

Zijn levensverhaal staat beschreven in de Soester Courant.
Egbert was eigenaar van landgoed "De Paltz" in Soest.

man‎Othon Louis "Otto" Raatjes‏‎
Geboren ‎12 jan 1952, overleden ‎13 nov 2020 na een zeer kort ziekbed (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 68 jaar, begraven ‎20 nov 2020 Soest op de Algemene Begraafplaats aan de Veldweg (bekijk grafsteen). Woonplaats: Ossendamweg 21 Soest (‎aug 1960) 3)
Hij woonde aan het Kerkpad ZZ 104.
Hij verzamelde nogal veel en had bijvoorbeeld zeven motorfietsen.

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER