man‎Anthonis Teunisz "Teunis" Voskuijlen‏‎, zoon van Teunis Jansz op Voskuijlen en N.N.‏.
Overleden ‎voor okt 1696

Gehuwd ‎14 nov 1679 Leusden
Gehuwd (religieus) ‎10 aug 1679 Amersfoort (maximaal 16 jaar gehuwd) met:

womanAnnetje Everts van Davelaar‏

Boedelscheiding tussen moeder en kinderen, geassisteerd met Aelbert Teunisse Voskuijlen en Teunis Jansen Lambalgen, ooms van de minderjarige kinderen.
Aan de weduwe toegescheiden de inboedel, have, alles wat tot de bouw- en koeienhouderij behoort.

Het huwelijk wordt ook al eerder voltrokken:
Teunis Theunisse van Voskuijlen, jongeman, toekomstige bruidegom, geassisteerd met Teunis Jansen van Voskuijlen, zijn vader, en Aelbert Teunisz van Voskuijlen, zijn broer, ten eenre
en Annichjen Everts van Davelaar, jonge dochter, toekomstige bruid, geassisteerd met Evert Hendrikse van Davelaar, haar vader, ten anderen zijde.
Inbreng bruidegom: zijn vader belooft de bruidegom mee te geven hetzelfde als aan zijn andere getrouwde kinderen.
Inbreng bruid: dezelfde regeling.

man‎Anthony Voskuijlen‏‎
Geboren ‎voor 1696

man‎Jan Voskuijlen‏‎
Geboren ‎voor 1696