Geboren Stoutenburg

Gehuwd ‎8 apr 1768 Stoutenburg (maximaal 10 jaar gehuwd) met:

womanReijntje Hendriks‏
Overleden ‎voor jul 1778

Gerrit Jansen, meerderjarige jongeman van Stoutenburg, en Reijntje Hendriks, meerderjarige dochter, wonende te Hoogland.

Kind:

womanWillemijntje Gerritse "Wilmpje" van Scham‏
Geboren Stoutenburg op het Scham, gedoopt ‎16 nov 1770 Hamersveld DTB pag. 37 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Willempie Lammerse), overleden ‎29 mei 1848 Leusden akte 15‎, leeftijd ongeveer 77 jaar

2e huwelijk
man‎Gerrit Jansen van Scham‏‎

Gehuwd ‎31 jul 1778 Amersfoort (maximaal 3 jaar gehuwd) met:

womanAaltje Jacobsen van Schoonderbeek‏
Overleden ‎voor jun 1782

Gerrit Jansen, weduwnaar van Reijntje Hendriks, wonende te Stoutenburg, en Alida Jacobs van Schoonderbeek, meerderjarige dochter, wonende in de vrijheid van Amersfoort, met haar broer Wulfert Jacobsen van Schoonderbeek, wonende te Zeldert.
Huwelijk: DTB Trouwen pag. 89-90

Kind:

womanStijntje Gerritse van Scham‏
Geboren Stoutenburg op het Scham, gedoopt ‎30 jun 1779 Hamersveld DTB pag. 41 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Willempie Lammerse), overleden ‎13 feb 1816 Woudenberg akte 9‎, leeftijd ongeveer 36 jaar

3e huwelijk
man‎Gerrit Jansen van Scham‏‎

Gehuwd ‎15 jul 1782 Hoogland met:

womanWillemtje Willemsen‏
, 1e huwelijk met: Wulfert Gerritsen, ‎2e huwelijk met: Gerrit Jansen van Scham

Gerrit Jansen, laatst weduwnaar van Aaltje Jacobs van Schoonderbeek, wonende te Stoutenburg, en Willemtje Willemsen, weduwe van Wulfert Gerritsen, wonende te Emiclaar, met haar oom Jan Gijsbertsen.
Bron: DTB Trouwen pag. 23