woman‎Eleonora Eugenia Carola Beckmann‏‎, dochter van Constantinus Johannes Henricus Beckmann en Johanna Helena Hermina Berlage‏.
Geboren ‎17 dec 1900 Amsterdam‎ 1)

Gehuwd ‎4 nov 1920 Baarn, leeftijd 19 jaar akte 105 (32 jaar gehuwd) met:

manJhr. Carel Herman van den Brandeler‏, leeftijd bij huwelijk 26 jaar, zoon van Jhr. Albert van den Brandeler en Maria Albertina Hoogeveen‏.
Geboren ‎10 jun 1894 Breda akte 415, overleden ‎26 okt 1953 Soest‎, leeftijd 59 jaar, begraven ‎29 okt 1953 Soest op het R.K. kerkhof Annahof
In de kantlijn van de geboorteakte de vermelding dat bij Koninklijk Besluit d.d. 24 december 1898 nummer 21 is Albert van den Brandeler in nevenstaande akte voorkomende met al zijne wettelijke, zoo mannelijke als vrouwelijke afstammelingen, in den Nederlansche adel verheven met de praedicaten van jonkheer en jonkvrouw. De ambtenaar van den burgerlijke stand der gemeente Breda.

Informatie van bidprentje: "In de Tweede Wereldoorlog werd hij van zijn vrijheid beroofd en zijn levenskracht gebroken."
Hij was als gijzelaar geïnterneerd in St.-Michielsgestel.
Hij was ook opdrachtgever tot de bouw van de villa Bartolottilaan 2.
Hij liet deze bouwen ten behoeve van zijn schoonouders.
Jhr. Carel Herman was eigenaar van de OBIM (Olie Benzine Import Maatschappij) gevestigd aan de Veldweg.
In de voortuin van Bartolottilaan 2 was een benzinepomp, later een Shell-pomp van Zweers.

Zij waren de opdrachtgevers en eerste bewoners van het landhuis "Princecamp", nu bekend met adres Birkstraat 106 te Soest.

Kind:

manJhr. Albert Willem van den Brandeler‏
Geboren ‎20 okt 1921 Baarn, overleden ‎24 okt 2010 Oegstgeest‎, leeftijd 89 jaar. Beroep: officier vlieger (‎1948) bij de Koninklijke Marine

1) bron: Overgenomen delen Amsterdam, extra tekst: periode 1930
2) bron: Soester Courant: Verdwenen Soest ‎± 2004