Naam gefilterd‏‎, dochter van Hendrikus Wilhelmus "Hein" van Veldhuizen en Hendrica Lambertha Brouwer‏. PRIVACY FILTER

Gehuwd met:

manGerardus Arnoldus "Gerard" Kok‏, leeftijd bij huwelijk 30 jaar, zoon van Johannes Richardus "Hannes" Kok en Wilhelmina Kuijer‏.
Geboren ‎11 dec 1924 Soest, overleden ‎23 sep 1997 Soest (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 72 jaar, begraven ‎27 sep 1997 Soest (bekijk grafsteen) (bekijk gedachtenisprentje). Beroep: veehouder
Drager van de Eremedaille verbonden aan de Orde van Oranje-Nassau in goud.

Gerard was een van de jonge boeren bij het 25-jarig jubileum van de Jonge Boeren en Tuinders Bond (J.B.T.B.) afd. Soest in 1954.

Hij was Raadsheer (bestuurslid) van het Groot Gaesbeeker Gilde.
Hij heeft zijn hele leven op dezelfde plek gewoond.

womanWilhelmina Hendrica Maria "Helma" Kok‏
Geboren ‎17 mrt 1959 Soest, overleden ‎4 jan 2009 Soest (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 49 jaar, begraven ‎9 jan 2009 Soest (bekijk grafsteen). Woonplaats: Birkstraat 111 Soest (‎mrt 1959)
Helma is begraven vanuit de H.Familiekerk op de Algemene Begraafplaats aan de Veldweg.

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER