woman‎Margaretha Geertruida van den Hoven‏‎, dochter van Johannes Everardus van den Hoven en Margaretha van den Hoven‏.
Geboren ‎16 dec 1920 Hoogland akte 81, overleden ‎4 sep 2005 Soest‎, leeftijd 84 jaar, begraven Soest (bekijk grafsteen)
Bij haar overlijden had zij achterkleinkinderen.
Zij is bij haar man begraven op het RK gedeelte van de begraafplaats aan de Veldweg.

Gehuwd ‎16 feb 1944 Hoogland, leeftijd 23 jaar akte 3 (42 jaar gehuwd) met:

manCornelis Antonius "Kees" van Logtenstein‏, leeftijd bij huwelijk 29 jaar, zoon van Cornelis "Kees" van Logtenstein en Richarda "Rijkje" Kok‏.
Alias: Kees de Turk, geboren ‎27 aug 1914 akte 134, overleden ‎17 dec 1986‎, leeftijd 72 jaar 2), begraven ‎22 dec 1986 Soest op de RK begraafplaats aan de Veldweg (bekijk grafsteen). Beroep: veehouder

Zij hadden de boerderij op de hoek van de Peter van den Breemerweg en de Hooiweg.

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER

1) bron: Kruispunt, communicatieblad van de parochies in Soest
2) bron: CBG - Centrum voor familiegeschiedenis, extra tekst: Familieadvertenties