man‎Petrus Cornelis "Piet" Hilhorst‏‎, zoon van Gijsbertus "Gijsbert" Hilhorst en Cornelia Kuijper‏.
Ook bekend als: Piet Broodje, geboren ‎27 aug 1928 Soest, overleden ‎9 feb 1981 Utrecht na gezalfd te zijn met de Olie der Zieken‎, leeftijd 52 jaar, crematie ‎13 feb 1981 Utrecht in crematorium "Daelwijck", na de uitvaartmis in de parochiekerk van de H.H. Petrus en Paulus te Soest. Beroep: vrachtwagenchauffeur, kraanmachinist. Woonplaats: Kerkstraat 17 Soest (‎aug 1928)
Bron: bidprentje
Onder de Soester bevolking beter bekend als Piet Broodje.
Heeft bij grondwerker Van Asch gewerkt en is later voor zich zelf begonnen in graafwerk.

met:

womanJohanna Aleida Brouwer‏, dochter van Nicolaas Brouwer en Alijda Voskuilen‏.
Geboren ‎1 mrt 1918 Leusden akte 7, overleden ‎18 okt 2005 Amersfoort‎, leeftijd 87 jaar, begraven Soest. Woonplaats: Kerkpad ZZ 111 Soest (‎okt 1979), 1e huwelijk met: Adrianus Cornelis van Logtenstein, ‎2e relatie met: Petrus Cornelis "Piet" Hilhorst
Na haar komst naar Soest heeft zij altijd in de Kerkebuurt gewoond. 1)

1) bron: Kruispunt, communicatieblad van de parochies in Soest