woman‎Maria Everts‏‎
Overleden ‎voor okt 1777

Ondertrouwd ‎4 feb 1755 Hoogland.
Gehuwd ‎25 feb 1755 Hoogland (maximaal 22 jaar gehuwd) met:

manEijsbrant Bastiaanse "IJsbrand" van der Heijden‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 21 jaar, zoon van Sebastiaen Stevense "Bastiaan" van der Heijden en Gijsbertje Gijsbertse van den Beek‏.
Gedoopt ‎18 dec 1733 Hoogland DTB pag. 25 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Stientien Hendrikx), overleden ‎1 sep 1815 Hoogland akte 21‎, leeftijd ongeveer 81 jaar, ‎1e huwelijk met: Maria Everts, 2e huwelijk met: Evertje Rutten, 3e huwelijk met: Antje Gerrits van de Geer

IJsebrand van der Heijden, jongeman, geboren te Hoogland, met zijn vader Bastiaan van der Heijden, en Maria Everts, jongedochter, geboren te Hoogland, wonende op de Keut in 't Binnenveld onder Emiclaar, met haar vader Evert Janssen (Eemlandse Klappers deel 6 pagina 28)
Ondertrouw: Eemlandse Klappers deel 6 pagina 28
Huwelijk: Eemlandse Klappers deel 6 pagina 28