woman‎Gijsbertje Jansen van Roeten‏‎, dochter van Jan Berendsz Roeten en Engelberta Arisse‏.
Gedoopt ‎7 mrt 1757 Baarn DTB pag. 63 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Johanna Aertse), overleden ‎voor 1794‎, leeftijd ongeveer 37 jaar

Gehuwd ‎7 jan 1784 Baarn, leeftijd ongeveer 26 jaar (maximaal 10 jaar gehuwd) met:

manAdelbertus Aalbertse "Albert" van Lindert‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 23 jaar, zoon van Aelbert Willemse van Liendert en Joanna Tijmens "Jannetje" Smit‏.
Gedoopt ‎29 aug 1760 Baarn DTB pag. 141 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Wilhelma Albertsen van Lindert), begraven ‎24 nov 1802 Hilversum akte 17c-119, ‎1e huwelijk met: Gijsbertje Jansen van Roeten, 2e huwelijk met: Mietje Steenbeek

Albert van Liendert en Gijsbertje Jansen van Roeten
Bron: Eemlandse Klappers deel 12 pagina 31

Bij de dopen van de kinderen wordt de vader Albert Albertse van Lindert genoemd.
Bron: Eemlandse Klappers deel 11 pagina 111

woman‎Gijsberta van Liendert‏‎
Gedoopt ‎14 feb 1784 Baarn DTB pag. 154 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Mechteltje Albertse van Lindert)

womanAaltje Aalbertse van der Linden‏
Ook bekend als: Aaltje Aalbertse van de Linde, gedoopt ‎15 sep 1785 Baarn DTB pag. 155 (doopgetuige: Mensje Janse van Roeten), overleden ‎21 jan 1862 Soest akte 8‎, leeftijd ongeveer 76 jaar
Schout en Gerechte van Baarn verklaaren mits deeze dat ingeval de Persoone van Aaltje van Lienderd gebooren in deze Gerechte in zijnde van de Roomsche catolijke godsdienst welke zich met er woon na elders heeft begeeven 't eeniger tijd tot armoede mog komen te vervallen dezelve door de Armmeesteren der Roomsche Catolijke Gemeente te Zantvoort waaronder de opgezetenen van Baarn respectivelijk parochieren en behooren zal worden onderhouden en gealimenteerd in conformite van de ordonnantie door de staten van Utrecht den 5 augustus 1777 gearresteerd.
Baarn den 16 Maart 1811. Op last als boven J. Pen secret.

man‎Joanna van Liendert‏‎
Gedoopt ‎24 mrt 1787 Baarn DTB pag. 156 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Annitjen Jansen van Roeten)

womanEngelberta Albertse "Engeltje" van der Lindert‏
Ook bekend als: van de Linde, gedoopt ‎2 jan 1789 Baarn DTB pag. 157 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Mensje Janse Roeten), overleden ‎18 sep 1868 Soest akte 83‎, leeftijd ongeveer 79 jaar. Beroep: meid, dienstmaagd
Wij Schout en leden van 't Gemeente bestuur van Baarn declareeren bij deeze dat ingevalle de persoon van Engeltje van Lienderd gebooren onder deeze geregte, en zijnde van de Roomsche Catelijke godsdiens, welke voornemens is zig met er woon na Elders te begeeven, 't eeniger tijd tot armoede kwam te vervallen dezelve door de armmeesteren den roomsche gemeente te Zandvoort waaronder de opgezetenen deezes geregts respectivelijk parochieeren en behooren zal worden onderhouden en gealimenteerd in conformite van de ordonnantie door de Staaten deses Departements op den 5 augustus 1777 gearresteerd.
Baarn den 16 juni 1810. Ter ordonantie als boven; Pen secret.
afschrift uitgenomen 10 january 1821.

In 1813 is zij in dienst bij Cors Stoutenburg en Bartje Haan.

woman‎Timothea "Tijmetje" van der Linden‏‎
Gedoopt ‎4 sep 1791 Hilversum code 6 blz. 58 (religie: Rooms Katholiek)

man‎Joannes "Jan" van der Linden‏‎
Gedoopt ‎30 sep 1792 Hilversum code 6 blz. 66 (religie: Rooms Katholiek)