woman‎Theodora Woutera "Door" van Leeuwen‏‎, dochter van Sebastianus "Seb" van Leeuwen en Alida Elsendoorn‏.
Geboren ‎26 jan 1926 Soesterberg‎ 1), overleden ‎13 sep 2006 Soest online-begraafplaatsen.nl‎, leeftijd 80 jaar. Beroep: bakkersvrouw
Bekijk grafsteen.

Gehuwd ‎24 sep 1952 Soest, leeftijd 26 jaar (53 jaar gehuwd) met:

manAnthonie Everardus "Antoon" Tammer‏, leeftijd bij huwelijk 28 jaar, zoon van Antonius "Antoon" Tammer en Maria Gerarda de Kruijf‏.
Geboren ‎21 aug 1924 Soesterberg‎ 2), overleden ‎5 nov 2007 Soest‎, leeftijd 83 jaar, begraven ‎9 nov 2007 Soesterberg op het parochiekerkhof achter de kerk. Beroep: bakker (Soesterberg)
Hij had zijn bakkerij en winkel- en woonhuis aan de Veldm. Montgomeryweg 3 te Soesterberg.

Hij was lid van de genealogische Werkgroep Eemland en van de Werkgroep Genealogie van de Historische Vereniging Soest.

Bekijk grafsteen.

Naam gefilterd‏‎ PRIVACY FILTER