man‎Jan Hendrik "Jan" van den Bremer‏‎, zoon van Anthonie van den Bremer en Wilhelmina Maria "Mina" Roest‏.
Geboren ‎6 sep 1909 Soest akte 105, overleden ‎22 feb 2008 Soest‎, leeftijd 98 jaar, begraven ‎28 feb 2008 Soesterberg (bekijk grafsteen). Beroep: banketbakker, kantinebeheerder militair tehuis De Cockpit
Hij is geboren in het destijds bekende pension Van den Bremer aan de Korte Bergstraat.
Hij was gedurende 68 jaar zanger in het koor van de Caroluskerk.
Lid in de Orde van Oranje-Nassau.
Beluister zijn levensverhaal bij 'Mondelinge geschiedenis' door hier te klikken.

Gehuwd ‎21 aug 1945 Soest, leeftijd 35 jaar akte 73 (62 jaar gehuwd) met:

womanJohanna Maria "Annie" van den Berg‏, leeftijd bij huwelijk 29 jaar, dochter van Jacobus Johannes Dirk van den Berg en Josepha Lisetta van den Brakel‏.
Geboren ‎28 dec 1915 Soest akte 189, overleden ‎19 apr 2008 Soesterberg‎, leeftijd 92 jaar, begraven Soesterberg (bekijk grafsteen)
Beluister haar levensverhaal bij 'Mondelinge geschiedenis' door hier te klikken.