woman‎Geertje Geijsbertse‏‎
Geboren ‎± 1720

Ondertrouwd ‎22 okt 1745 Stoutenburg.
Gehuwd ‎5 nov 1745 Stoutenburg, leeftijd ongeveer 25 jaar DTB pag. 123 met:

manJan Harmense van den Berg‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 30 jaar, zoon van Hermen Cornelisz de Swart en Meghtelt Janse van Noij‏.
Ook bekend als: Jan de Swart, gedoopt ‎23 jul 1715 Soest Montibus; DTB pag. 10 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Willemijn Janse)

Jan Hermsen, jongeman, wonende op het erf Scham in Stoutenburg, met zijn vader Hermen Cornelissen en zijn moeder Meghtelt Jans, wonende op den Bergh onder Soest, en Geertje Gijsberts, jongedochter, wonende op het erf Scham in Stoutenburg, met haar broer Willem Gijsbertsen, wonende Hoevelaken (Eemlandse Klappers deel 4 pagina 48)

womanAartje Janse van den Berg‏
Geboren ‎± 1745 Stoutenburg, overleden ‎8 feb 1825 Soest‎, leeftijd ongeveer 80 jaar. Beroep: spinster
Schout, Buurmeesteren en Schepenen van Stoutenburgh, beloven bij dezen, dat, indien Aartje Jans huisvrouw van Gerrit Hendriksen gebooren onder desen Gerechte, dogh thans woonagtig te Soest, aldaar ofte Elders onverhoopt tot armoede mogte vervallen, zij deselve Aartje Jans tot allen tijden weder onder voorschreeve Gerechte van Stoutenburgh zullen admiteren en ontvangen
Actum den 21 April 17 0. vier en seventig
Ter ordontie van deselve G v. Bemmel secretaris
Overlijden: akte 9

manGijsbert Jansen van den Berg‏
Ook bekend als: Geijsbert Jansen, geboren Stoutenburg de Kit agter de Gort, gedoopt ‎11 jan 1751 Hamersveld DTB pag. 26 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Geurtje Branse), overleden ‎13 jul 1836 Soest achter den Eng; akte 24‎, leeftijd ongeveer 85 jaar. Beroep: daghuurder, houtkoper. Woonplaats: Soest
nr 24
Schout Buurmeesteren en Scheepenen van Stoutenburg beloven bij dezen, dat, indien Gijsbert Jansen van den Berg, jongman van Stoutenburg, welke met zijn woon vertrekken zal na Soest aldaar of elders, onverhoopt tot armoede mogte geraken, zij dezelve Gijsbert Jansen van den Berg, ten allen tijden weder onder voorschrevene Gerechten van Stoutenburg zullen admitteren en ontfangen: Actum den 24 september 1776.
Ter ordonn: van dezelver G.V. Bemmel secrets.

manGerrit Jansze van den Berg‏
Geboren ‎± 1750