man‎Henricus "Hein" van 't Klooster‏‎, zoon van Anthonie "Toon" van 't Klooster en Aleida "Aaltje" van den Heuvel‏.
Geboren ‎18 mei 1892 Hoogland akte 24. Beroepen: landbouwer (Hoogland), landbouwer (Haulerwijk)

huwelijksgetuige: Willem van 't Klooster & Johanna Anna "Jans" van de Grootevheen
Hein was ook voor 1/8 onverdeeld eigenaar in het "Dominium Directum", zie verder bij broer Piet.

Hij was een van de 53 neven en nichten die erfgenamen waren van de weduwe Jaantje Eijbergen-van den Heuvel.
Die kregen na haar overlijden in 1937 het leuke bedrag van 421 gulden.
Bron: boedelscheiding door notaris G.P.A.L. te Leuken te Amersfoort.

Gehuwd ‎15 nov 1922 Hoogland, leeftijd 30 jaar akte 18 (63 jaar gehuwd) met:

womanJohanna Boerssen‏, leeftijd bij huwelijk 24 jaar, dochter van Antonie Andries Boerssen en Francisca van Dummelen‏.
Geboren ‎23 mei 1898 Leusden akte 18, overleden ‎7 nov 1986 Nijkerk‎, leeftijd 88 jaar, begraven ‎12 nov 1986 Hoogland
Overlijden: bidprentje

Zij verhuisden meerdere malen zodat de familie wel eens zei: "Ze kunnen beter in een woonwagen gaan wonen."
Zij hebben onder andere in Haulerwijk (Friesland) geboerd.

woman‎Francisca Alijda van 't Klooster‏‎
Geboren ‎± 1926 Hoogland, overleden ‎6 dec 1930 Hoogland‎, leeftijd ongeveer 4 jaar

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER