man‎Gerrit Aalten‏‎
Overleden ‎voor 1759 1)

Ondertrouwd ‎8 apr 1740 Eemnes.
Gehuwd ‎28 apr 1740 Eemnes (maximaal 19 jaar gehuwd) met:

womanPetronella Gerritse Dorrestein‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 25 jaar, dochter van Gerrit Logen Dorrestein en Aartje Peterse Bosch‏.
Gedoopt ‎17 feb 1715 Soest DTB pag. 8 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Marigie Dirks), overleden 1)
Notaris Wilhelmus Gualterus van Veersen akte datum 23 februari 1759:
Verhuur door de weduwe van de heer Aloysius van Muijlwijk aan Petertje Gerritsen Loogen, weduwe van Gerrit Aalten, een hofstede bij de Grote Melm, met nog meer kampen land.

Gerrit Aalten, meerderjarige jongeman, wonende Eemnes buitendijks, met zijn behuwd vader Antonij Gerberden Haan en zijn moeder Neeltje Gerrits, en Petertje Gerrits, meerderjarige jongedochter, wonende Eemnes buitendijks, met haar moeder Aartje Peters, weduwe van Gerrit Logen (Eemlandse Klappers deel 10 pagina 1)

1) bron: Historie Leusden - Notariƫel archief